luni, 4 iunie 2012

I am an environmentalist - Io sono un ambientalista - eu sunt ecologist

The children went into the forest accompanied by a representative of forests, have received instructions on how to plant seedlings. Observed are changes that occur in nature in general, and in the forest, in particular, have planted flowers and trees in the schoolyard, then translated into drawings or literary compositions feelings towards nature, have made ​​posters that to sensitize people to not deforest, to collect paper. They built houses for birds of the World Day of Birds. Children watched PowerPoint presentations about Earth and about the causes of environmental degradation, discussed the positive and negative actions of man on the planet, have made ​​lists of measures they can take to save Earth from destruction, they made ​​posters.

 I bambini andarono nel bosco accompagnato da un rappresentante delle foreste, hanno ricevuto istruzioni su come piantare piantine. Osservato sono cambiamenti che si verificano in natura in generale, e nella foresta, in particolare, hanno piantato fiori e alberi nel cortile della scuola, poi tradotto in disegni o composizioni letterarie sentimenti verso la natura, hanno fatto manifesti che per sensibilizzare la gente a non disboscare, a raccogliere la carta. Hanno costruito case per gli uccelli della Giornata Mondiale degli uccelli. I bambini visto le presentazioni di PowerPoint sulla Terra e sulle cause di degrado ambientale, ha discusso le azioni positive e negative dell'uomo sul pianeta, hanno fatto elenchi di misure da adottare per salvare la Terra dalla distruzione, hanno fatto manifesti.

 Dzieci poszedł do lasu w towarzystwie przedstawiciela lasów, otrzymali instrukcje sadzić sadzonki. Obserwowane są zmiany zachodzące w przyrodzie w ogóle, w lesie, w szczególności, posadziliśmy kwiaty i drzewa w szkolnym, a następnie przetłumaczony na rysunkach lub literackie uczuć wobec przyrody sprawiły, że plakaty uwrażliwienie ludzi nie wylesiać, do zbierania papieru. Budowali domy dla ptaków Światowy Dzień Ptaków. Dzieci oglądałem prezentacje PowerPoint o Ziemi i na temat przyczyn degradacji środowiska naturalnego, omówiono pozytywne i negatywne działania człowieka na tej planecie, uczyniły listy działań mogą podjąć, aby uratować Ziemię przed zniszczeniem, zrobili plakaty.
 

 
Copiii s-au deplasat în pădure însoţiţi de un reprezentant al OCOLULUI SILVIC, au  primit instrucţiuni despre modul în care se plantează puieţii. Au  observat care sunt schimbările care se produc în natură, în general, şi în pădure, în mod special; au plantat flori şi pomi în curtea şcolii, apoi au transpus în desene sau compoziţii literare sentimentele lor faţă de natură, au realizat postere prin care să sensibilizeze oamenii pentru a nu mai defrişa pădurile, s-a colectat  hârtie. S-au construit căsuţe pentru păsărele de Ziua Mondială a Păsărilor. Copiii au vizionat prezentări Power Point despre Pământ şi despre cauzele degradării mediului, au discutat  despre acţiunile pozitive şi negative ale omului asupra planetei, au realizat  liste cu măsuri pe care le putem lua pentru a salva Pământul de la distrugere, au realizat afişe.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu